Wednesday, March 21, 2007

Kini Dengan Wajah Baru

Assalamualaikum.

Selesai sudah melakukan pembedahan plastik ke atas blog saya yang satu ini.
Untuk pengetahuan jiran-jiran yang tak pernah masuk blog ini, blog ini telah menjalani beberapa siri pembedahan plastik. Tetapi kalau anda perasan, warna tema blog saya yang sebelum ini semuanya hitam-hitam belaka. Ada blog yang saya selalu singgah baru bertukar kepada warna hitam.

Lagu yang ada sedang dengar ini merupakan lagu yang Infinatez nyanyikan sewaktu GangStarz episod ke berapa dan keberapa entah. Infinatez memang best. I minaaatt sangaaat (gaya seorang pelajar perempuan yang amat meminati kumpulan New Boyz)

Kata-kata di banner hodoh di atas jangan dongakkan kepala merupakan pendapat saya sendiri. Blog jika suatu masa dahulu dilihat sebagai diari peribadi yang didigitalkan. Bagi saya, diari peribadi lebih kepada ke arah syok sendiri yang amat mengujakan.

Semua blog di alam maya ini pun syok sendiri. Tetapi bergantunglah kepada penulisan. Janganlah terlalu syok sendiri sehingga menyebabkan pembaca yang masuk atau tersalah masuk mengalami trauma atau Cyberphobia selama 4 tahun setengah. Alhamdulillah, selesai degree.

Pernah juga termasuk blog-blog yang amat mengujakan saya. Salah satu postingnya berbunyi begini :

today so penatlah, banyak asssssiggnnmenttt. k lah. nak rest jap ar..
lame tak update blog...tatau na tuleh per nih...esok ade test...chowz
Ya. Di tempek secara segar dari blog beliau seorang itu.

Kalau dah ada blog, bererti secara rasminya kita sudah menjadi seorang PENULIS, EDITOR dan seterusnya seorang PUBLISHER. Di dunia realiti, peranan 3 orang ini adalah besar dari aspek tanggungjawab terlampau sial (tanggungjawab sosial).

Kalau tak banyak pun sedikit pun jadilah, yang penting mesti bermesej. Contohnya begini :

today so penatlah, banyak asssssiggnnmenttt.... k lah. nak rest jap ar..
lame tak update blog...tatau na tuleh per nih..hidup kita penuh dengan ujian, tabahlah menghadapinya .esok ade test...chowz
Lebih kurang macam tu pun ok.

Alhamdulillah, semua blog yang saya linkkan di kiri sana mempunyai pengisian yang tersendiri. Ada mesej. Tersurat atau tersurat. cecece sukelah tu.

Oh Heliza...

1 comment:

Albinaini said...

thanks sebab tulis tentang infinatez... sangat sangat dihargai.. kalaula sedara dapat meluangkan masa untuk join forum kami kat www.infinatez.com/forum
leh mingle around...

kalau nak download free:

www.kedaimendownload.blogspot.com