Monday, June 23, 2008

Tamat Satu Lagi Semester

Alhamdulillah.

Maka dengan ini tamatlah sudah pengajian saya untuk semester yang ini.

Pengalaman di tempat baru (tempat saja yang baru) yang lebih dekat dengan rumah sedikit meriangkan walaupun pada masa yang sama ada semacam jeritan batin yang sukar ditafsirkan sedang meronta entah apa.

Ditempat yang lebih kecil, keakrabannya terasa sedikit besar. Kalau dulu. Memanglah bangga dengan mercu di puncak Wangsa Maju itu. Tapi tak apalah. Sekurang-kurangnya sudah selamat satu semester di tempat baru.

Di mana pun saya dah tak kisah dah. Yang penting kepada para pensyarah, selamat datang ke blog saya. Tahniah dan terima kasih di atas segala tunjuk ajar serta perkongsian pengalaman ya. Selamat menanda kertas jawapan. Anda sekali sangat budiman dan baik hati. Ehem.

Insya Allah. Sepertimana Cik Beto cakap, merdeka sebetul-betulnya adalah hari result keluar. Dengan deretan A. (Harap-harapnya).

Semoga cuti ini menjadi cuti paling bermakna buat saya seumur hidup. (Erk. Tidak termasuk cuti bersempena perkahwinan saya nanti)

Sekian.

No comments: